Splošni pogoji spletne trgovine zlatarstvo-tadina.si so sestavljeni v skladu z ZAKONOM O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPOT-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za spletno poslovanje.
Spletno trgovino zlatarstvo-tadina.si upravlja podjetje:
ZLATARSTVO TADINA, Gregor Tadina s.p. (v nadaljevanju tudi ponudnik ali zlatarstvo-tadina.si)
Skrajšano ime: Gregor Tadina s.p.
Sedež podjetja: Sokolska ulica 5, 1295 Ivančna Gorica
Davčna številka: SI 45912548
Davčni zavezanec: Podjetje je zavezanec za plačilo DDV
Matična številka: 6735240000
Registrski organ: AJPES, izpostava Ljubljana
TRR: SI56 0204 1026 1269 887 odprt pri NLB d.d.
IBAN: SI56 0204 1026 1269 887
BIC: LJBASI2X
Elektronski naslov: zlatarstvo.tadina@gmail.com
Telefonska številka: +386 41 572 052
Uporabnike zlatarstvo-tadina.si prosimo, da pozorno preberete pogoje poslovanja, saj vas le-ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Z vsakim nakupom, opravljenim preko naše spletne trgovine se uporabniki zavezujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in da ste v splošne pogoje privolili.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.
Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali dostop do trgovine včasih ni mogoč ali je moten. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali v izrednih razmerah celo daljši čas motile uporabo.
Dostopnost informacij
V skladu z 43. b čelom ZVPot-UPB2, se ponudnik zavezuje, da kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:
- ime in sedež podjetja
- kontaktni podatki, ki omogočajo hitro komunikacijo in odpravo morebitnih težav (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
- cene blaga in storitev
- časovna veljavnost ponudbe
- pogoji dostave oziroma morebitni stroški dostave
- način plačila in dostave, vključno z rokom dobave
- pravica do odstopa od pogodbe v skladu s 43. č členom ZVPot-UPB2 vključno z opisom postopka ob pritožbi
Postopek nakupa
Izdelke v naši ponudbi si lahko ogledate tako, da prebrskate spletni katalog izdelkov. Izbirate lahko med različnimi kategorijami izdelkov, ki so opredeljene v meniju. Na levi strani znotraj vsake kategorije so na voljo različni filtri, ki pomagajo pri brskanju. Enostavno iskanje izdelkov omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja desno zgoraj na spletni strani.
Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono ”Dodaj v košarico”. Zgoraj desno v košarici lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej. Če z miško kliknete na gumb KOŠARICA, se vam prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici ter dve možnosti za nadaljevanje “NA BLAGAJNO” ali ZAKLJUČEK NAKUPA.
V košarici se prikaže naziv artikla, količina, popust na običajno ceno. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Na tej stopnji so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna. V primeru, da bi radi odstopili od naročila nas prosimo obvestite v roku (1) ure od prejetega naročila po elektronski pošti. Ko je naročilo izvedeno prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje ali pripravi za osebni prevzem.
Koraki procesa nakupa:
- KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Za reguliranje količin določenega izdelka lahko uporabite minus (-) za zmanjšanje količine določenega izdelka ali plus (+) za povečanje količine. Na desni strani se vam bo prikazal končni znesek in stroški poštnine. V kolikor imate kodo kupona, jo lahko nesete v tem koraku v polje “KODA KUPONA” in kliknete na gumb UNOVČI KUPON. Ko preverite, če je z zneski vse v redu, kliknete gumb NADALJUJ NA BLAGAJNO. Odprla se vam bo naslednja stran ZAKLJUČEK NAKUPA
- ZAKLJUČEK NAKUPA: Tukaj vnesete svoje podatke za plačilo in dostavo. Na desni strani se vam bo ponovno izpisal končni znesek nakupa skupaj s poštnino. Pod končnim zneskom se vam bodo izpisale možnosti za plačilo. Tukaj označite, na kakšen način bi želeli naročilo poravnati (plačilo po predračunu, plačilo po povzetju ali Pay Pal z možnostjo plačil s kreditno kartico). Pred zaključkom naročila morate označiti polje, da ste seznanjeni s pogoji poslovanja in kliknete gumb KUPITE SEDAJ.
- POTRDITEV NAKUPA: Če je bilo naročilo uspešno oddano, se vam na zaslonu pokaže številka vašega naročila in potrditveno obvestilo, da je bila potrditev poslala tudi preko elektronske pošte in sicer na elektronski naslov, ki ste ga vnesli v prejšnjem koraku.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je sklenjena, ko kupec plača znesek prejetega predračuna oziroma dobi obvestilo po elektronski pošti, da je pošiljka poslana po povzetju.
Pogodba
Sklenjena pogodba (naročilo) med potrošnikom in prodajalcem je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika (Gregor Tadina s.p.) in vam je dostopna v vsakem trenutku v vašem uporabniškem profilu (Moj račun). Dostop do uporabniškega profila je možen le z uporabo uporabniškega imena in gesla.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki +386 41 572 052 ali na elektronskem naslovu zlatarstvo.tadina@gmail.com.
Preklic naročila
Prejeta naročila preko spletne strani zlatarstvo-tadina.si lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s spletne strani zlatarstvo-tadina.si. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte zlatarstvo.tadina@gmail.com.
V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:
- V naslovu sporočila: Preklic naročila
- V vsebini sporočila: a) ime in priimek potrošnika b) naslov potrošnika c) številka naročila
Cene
Vse cene so v evrih in vsebujejo DDV. Cena za izbrano blago velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne strani zlatarstvo-tadina.si. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila pod navedenimi pogoji. Cene, z izjemo akcijskih, nimajo v naprej določene veljavnosti.
Spletna trgovina zlatarstvo-tadina.si si pridržuje pravico, da cene brez predhodnega obvestila spremeni.
Več o načinu plačila, pogojih in stroških dostave ter možnosti vračila blaga si lahko ogledate na spodnjih povezavah ali v ustreznih zavihkih na dnu te spletne strani.
Navedeni pogoji poslovanja in dostave veljajo za področje Slovenije.
Akcije / popusti
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
Promocijske kode
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivne promocijske kode so občasno na voljo kot del naših reklamnih sporočil, na strani posamezne kategorije izdelkov, v naših promocijskih elektronskih sporočilih ali v drugih medijih.
Odstop od pogodbe/nakupa oz. vračila blaga
Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo/nakup na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da najpozneje v 14 dneh od prevzema blaga na naslov zlatarstvo.tadina@gmail.com sporočijo, da odstopajo od pogodbe/nakupa, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, v originalni embalaži ter nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa pogodbe.
Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema.
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca.
Ko vračate izdelke prodajalcu, morate poslati obrazec za odstop od pogodbe.
Obrazec za odstop od pogodbe >>
Ob morebitnem odstopu od pogodbe ponudnik kupcu vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave kupca. Ponudnik ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal ponudniku.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost ne glede na svojo pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, ter v primerih, ko nakup ni izveden na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem kar najbolj upoštevali vse razloge in okoliščine.
Garancija
- Vsi izdelki, ki jih trži podjetje Gregor Tadina d.o.o. imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in nadomestne dele.
- Garancija velja na območju Republike Slovenije.
- Za kupljeno blago veljajo splošni garancijski pogoji in določbe v prilogi posameznega blaga.
- Uporabnik mora obvezno upoštevati navodila za uporabo in sestavo izdelka.
- Uvoznik jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.
- Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka potrošniku.
- Če pooblaščeni servis vašega izdelka ne popravi v 45 dneh, bo uvoznik na vašo zahtevo izdelek zamenjal z novim. Za sprejem v reklamacijo se šteje dan, ko je izdelek sprejet v pooblaščeni servis ali trgovino, kjer ste izdelek kupili.
- Čas, v katerem vam uvoznik zagotavlja servis, vzdrževanje, nadomestne dele je vsaj 2 krat daljši od garancijskega roka.
- Popravila na domu niso mogoča.
- Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.
Garancija ne velja v primerih:
- če potrošnik ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka,
- da je v izdelek posegala nepooblaščena oseba,
- da je izdelek mehansko poškodovan.
Reklamacije
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo ali v drugo primerno embalažo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
V kolikor ugotovite kakršnekoli težave s prejetim paketom ali izdelkih v njem (napačna količina, napačno blago), nas o razlogu za reklamacijo čim prej obvestite preko elektronske pošte zlatarstvo.tadina@gmail.com skupaj z obrazcem za uveljavljanjem reklamacije in ažurno vam bomo odgovorili.
Obrazec za uveljavljanje reklamacije >>
V roku 14 dni od dneva nakupa imate možnost vrnitve kupljenih artiklov, ob tem pa ste upravičeni do zamenjave artikla ali povračila denarja.
Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati mora biti nepoškodovan. Vrnjen mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.
Izdelke narejene po naročilu oziroma po meri ni mogoče zamenjati ali vrniti, ter zahtevati povračilo denarja.
Stvarne napake
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Napaka je stvarna:
- Če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova zlatarstvo.tadina@gmail.com in izpolniti obrazec za uveljavljanje stvarne napake, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.
Obrazec za uveljavljanje stvarne napake >>
Če napaka ni sporna, moramo čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi vašemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, vam moramo v roku 8 dni podati pisni odgovor.
Izdelek z napako se pošlje na naslov prodajalca Gregor Tadina s.p., Sokolska ulica 5, 1295 Ivančna Gorica.
Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo, če se ugotovi, da je neuporabnost artikla posledica potrošnikovega nepravilnega ravnanja.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačan znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Gregor Tadina s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Gregor Tadina s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Reševanje sporov
Morebitni spori med strankami, ki so v kakršnikoli povezavi z spletno trgovino, se rešujejo sporazumno, v nasprotnem primeru spor med strankami rešuje pristojno sodišče v Ljubljani.
Varstvo potrošnikov
Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov. (link https://www.uradni-list.si/1/content?id=51154)
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. (link https://www.uradni-list.si/1/content?id=94740&part=&highlight=+elektronskem+poslovanju+na+trgu)
Varovanje podatkov
Z registracijo v spletni trgovini zlatarstvo-tadina.si soglašate, da se vaši osebni podatki uvrstijo v seznam registriranih uporabnikov trgovine zlatarstvo-tadina.si in se strinjate z uporabo vaših podatkov na način in v namene, opisane v nadaljevanju. Podjetje Gregor Tadina s.p. spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene prek registracijskega formularja v spletni trgovini, skrbno varovalo in jih brez vaše privolitve ne bo posredovalo tretji osebi. Uporabljali jih bomo izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, blaga in ostalo potrebno komunikacijo.
Podjetje Gregor Tadina s.p. se zavezuje, da bo spoštovalo eventualno željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil. Osebne podatke hranimo v računalniški obliki. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov, se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.
Posodobljeno: September, 2021